נדמה שמוקדים טלפוניים רק חיכו להמצאה הזו, שהפכה את העבודה בהם להרבה יותר קלה. מערכת Call center שינתה לחלוטין את הקשיים בניהול שיחות טלפון שונות שנכנסות למוקד וכיום היא הכרחית בכל מוקד טלפוני כלשהו. מה זה בדיוק Call center וכיצד הוא מועיל?
מוקד טלפוני יעיל במיוחד
Call center הוא מעשה מוקד טלפוני שאמור לקבל שיחות שונות, בדרך כלל בכמויות גדולות. המוקד יכול להיות לשימוש פנימי של עסק מסוים, כמו למשל של חברות תקשורת, בנקים או כל עסק אחר שצריך לענות ללקוחות רבים במשך היום, כאשר מצד שני הוא יכול לספק גם שירות ללקוחות חיצוניים, בעיקר עסקים קטנים. העזרה של מוקד Call center ללקוחות עסקיים תורמת לעסק מאוד כיוון שכך העסק יכול לספק שירות מלא ללקוחות שלו בלי שהוא צריך לענות לשיחות בעצמו.
תוכנה ייחודית עם אפשרויות מגוונות
- Call center היא למעה תוכנה ייעודית שמתחברת לרשת הטלפונים וכך ניתן להוציא שיחות ישירות מן המחשב. בצורה כזו כל אחד מהמוקדנים יכול להתקשר בקלות אפילו בלי להקליד את המספר, כאשר יש מעבר נתונים מלא בין ממסד נתונים מסוים ששייך לחברה לבין החייגן שנמצא מולו על הצג.
- התוכנה מאפשרת בקרה מלאה על השיחות. כל מוקדם יכול לראות אלו מספרים מתקשרים אליו וכמה זמן כל אחד מהם ממתין, כאשר התוכנה לבדה מנתבת את השיחות בין המוקדנים השונים כדי לייעל את הזמנים.
- בתוכנת Call center ניתן להכיל כמה מספרי טלפון שונים. כך למעשה כל עסק יכול לקבל את הטלפון הייחודי שלו, ואף לקבוע ג'ינגל ותמליל שיחה משלו, ולמרותש מדובר על אותו מוקד טלפוני לכמה עסקים, הלקוח מבחינתו לא ירגיש בהבדל, בעוד שהעסק חוסך עלויות רבות.